Pe 16 decembrie a.c., saptamanalul “Capital” a acordat, pentru a opta oara consecutiv, deja faimoasele premii OSKAR CAPITAL pentru: Omul de Afaceri al Anului, Banca Anului si Investitia Anului.In opinia publicatiei Capital: “sectorul bancar, coloana vertebrala a unei economii, merita un premiu pentru felul in care institutiile din domeniul financiar isi respecta clientii si pentru abilitatea de a afisa rezultate sanatoase intr-o conjunctura extrem de riscanta”.
Aflata intr-o stransa competitie cu doua banci importante de pe piata romaneasca (Raiffeisen Bank si Alpha Bank), Banca Tiriac a castigat mult ravnita statueta. Iata cateva opinii ale colegilor nostri fata de aceasta importanta realizare a anului 2002, care inseamna prestigiu, recunoastere pe piata si, nu in ultimul rand, recunoasterea eforturilor fiecaruia dintre noi.
“Cred ca premiul este o recunoastere a faptului ca banca s-a schimbat in mod semnificativ.Desi fiecare dintre noi, cei din interiorul organizatiei, am perceput intens schimbarea survenita in ultimii ani, totusi nu am avut pana acum certitudinea ca si cei din afara vad cat de mult ne-am schimbat. Acordarea premiului e un semn ca suntem perceputi asa cum am vrut sa fim de la inceput si cum am devenit”. Anca Sorescu, Relationship Management Centrala.
“Fiind angajat al acestei banci de aproape 12 ani, bineinteles ca m-am bucurat foarte tare de acest premiu pe care sincera sa fiu l-am asteptat foarte mult timp.
Diferenta dintre trecutul, prezentul si viitorul acestei banci este foarte mare. Chiar daca suntem “mici” pe langa marii colosi bancari, pot spune ca azi, amprenta Bancii Tiriac in contextul economic al Romaniei este mare.Cu totii meritam acest premiu, pentru ca toti ne-am adus contributia la buna desfasurare a activitatii bancii, bineinteles sub bagheta ‘dirijorului’ van der Heijden.
Responsabilitati ? Una dintre cele mai mari este sa pastram aceasta pozitie de-acum inainte, pentru multi ani. Si asta inseamna in fapt o munca asidua si incredere in fortele noastre”. Elena Lica, Asistent Presedinte.
“S-a intamplat ca sosirea mea in colectivul acestei banci sa se produca in momentul inceperii unor prefaceri structurale, de substanta.
Zilele si saptamanile treceau parca prea repede fata de multitudinea de probleme care trebuiau rezolvate. Planul era frumos, clar, dar nu atat de simplu de aplicat. Un plan indraznet, ambitios, o provocare, dar daca tintesti sus nimic nu trebuie sa ti se para prea greu.Nu cred ca exista cineva care sa se angajeze intr-o intrecere fara a dori sa ajunga cat mai sus. Nu este un scop in sine ci o motivatie, o implinire.Cand am aflat ca banca noastra a fost desemnata banca anului 2002 mi s-a parut, fara falsa modestie, ceva firesc. Mi s-a parut o recunoastere a transformarilor, implinirilor, realizarilor celor 3 ani de foc continuu. Greul insa abia acum incepe. O recunoastere este numai inceputul. Aceasta recunoastere nu face decat sa atraga atentia celorlalte banci, iar in contextul concurentei din piata, a mediului economic, nu ne va fi usor.
Dar…dupa trei ani rotitele mecanismului se invart mai bine, banca are o haina noua, are sedii noi sau innoite, produse noi, clienti noi, iar NOI suntem mai sudati si fiecare dintre noi PRIVESTE INAINTE”. Dan Danut Doru, Sef Departament Servicii Generale Centrala.
“Ridicarea rating-ului de catre Agentia Fitch, ca si acordarea Oskar Capital pentru cea mai buna banca a anului 2002, de catre o prestigioasa publicatie de specialitate, a facut ca acest an sa fie cel mai important si mai placut trait de mine in Banca Tiriac.
Obtinerea acestui titlu este un motiv de mare bucurie si de ce nu, mandrie, dar, in acelasi timp ne obliga la eforturi sustinute pentru apararea acestei invidiate pozitii.
Managementul performant, dar si suportul pe masura, atuuri cheie ale acestei pozitii, ma indreptatesc sa spun ca nici un contracandidat nu va avea o sarcina usoara in aceasta lupta “salbatica” cu care a debutat anul 2003″ Valentin Cozlovschi, Director Regional.
“Castigarea unui astfel de premiu este o onoare deosebita pentru oricine. Dar, in plus, eu cred ca este absolut spectaculoasa revenirea Bancii Tiriac in acest top bancar. Acum suntem nu numai prima banca privata din Romania, dar si singura care a reusit sa supravietuiasca dezastrelor financiare de pana acum. Mi se pare extraordinar ca am reusit sa surclasam concurenta. Cred ca toti suntem mandri de ceea ce am realizat in ultimii trei ani si nu cred ca orgoliul profesional ne va permite sa coboram stacheta in 2003” Doina Dogaroiu, Departamentul Credite Centrala.
“Banca Anului 2002!
Primul sentiment a fost de mandrie bineinteles! Am muncit cu totii mult in ultimii ani pentru a obtine rezultate din ce in ce mai bune si pentru a impune Banca Tiriac in topul celor mai bune banci din Romania. Sunt sigura ca si efortul nostru – al Sucursalei Rosetti- a contribuit la obtinerea acestui premiu si pentru asta sunt mandra.
Avem acum un motiv in plus dar si responsabilitatea sa muncim mai bine pentru ca Banca Tiriac sa fie cea mai buna si in anul 2003″ Daniela Meghea, Director Sucursala Rosetti
“Primirea acestui premiu de catre Banca Tiriac reprezinta:
* pentru Banca: o recunoastere publica a rezultatelor pozitive obtinute de aceasta in procesul de transformare intr-o institutie bancara moderna si eficienta, proces demarat la inceputul anului 2000; * pentru clientii actuali: o justificare a increderii lor in Banca Tiriac* pentru clientii potentiali: un motiv de reevaluare a relatiei cu banca sau bancile cu care lucreaza;
* pentru angajati: un motiv de bucurie si satisfactie profesionala, de incredere intr-un viitor prosper alaturi de Banca Tiriac” Peter Molnar, Director Sucursala Tg. Mures.
“Aveam nevoie de acest premiu ca o recunoastere a eforturilor bancii in asigurarea profitabilitatii, serviciilor de calitate, pastrarea increderii clientilor in noi. O data pentru noi, salariatii bancii, care am trait stresul introducerii Equation si toata reorganizarea structurii din ultimii 3 ani. In al doilea rand clientela noastra avea nevoie de o confirmare neutra. Este o lovitura de afirmare mediatica care a focalizat atentia concurentei, observatorilor pietei financiare, dar mai ales a actualilor si potentialilor clienti.
Primul sentiment a fost cel de mandrie. Am considerat ca a venit in fine si ora noastra.Stim cu totii ca este greu sa realizezi ceva notabil intr-un mediu concurential ca al nostru, dar si mai greu este sa te mentii si sa repeti performanta.
Probabil ca va trebui ca motto-ul sa fie pus in practica mult mai bine decat pana acum atat fata de clienti, cat si fata de colegi.In fata constrangerilor de tot felul ale mediului bancar si economic, numai repartizarea si utilizarea judicioasa a resurselor bancii, inclusiv spiritul de echipa, pot constitui elemente de succes pentru organizatia noastra.Consider ca pe langa satisfacerea cerintelor clientilor si urmarirea pastrarii rentabilitatii bancii, va trebui sa urmarim si cointeresarea personalului. Daca epoca industriala, a productiei, a comertului au trecut pe plan secund , noua societate informationala se va baza pe un personal bine instruit si motivat.
In incheiere , parafrazandu-l pe JFK, adaug ca fiecare salariat va trebui sa se gandeasca foarte serios la ce poate face in plus pentru banca si mai putin la ce va primi in schimb pentru acel lucru” Romeo Teodorescu, Director Sucursala Brasov.
O noua agentie a Bancii Tiriac a devenit operationala pe data de 16 decembrie 2002. Agentia Pantelimon se adauga celor noua unitati operationale ce isi desfasoara activitatea in Bucuresti dintre care cinci sucursale, sase agentii (trei in cadrul magazinelor Metro) si trei puncte de lucru (Cargo Otopeni, Hilton si Sofitel).
“Agentia Pantelimon, cea mai noua agentie a bancii, s-a nascut in luna decembrie a anului trecut alaturandu-se astfel marii familii care este BANCA TIRIAC.Ce ne dorim? Multe. Foarte multe chiar. Dar cel mai important este ca dorim sa facem performanta. Speram din toata inima ca vom reusi lucrul acesta si ca nu vom dezamagi. Cu un colectiv mic dar inimos (Corina Blebea-ofiter cont principal, Dana Ileana Androne-casier principal si Luiza Mariana Ghimboasa-casier), cu sprijinul tuturor colegilor nostri, cu oportunitatile pe care le ofera zona si cu mult profesionalism suntem siguri ca vom figura si noi mai devreme sau mai tarziu la “panoul de onoare”.
La agentia noastra s-a montat in premiera pentru banca si cu titlu de test, un seif dotat cu sertar in care firmele clienti ai bancii pot sa depuna dupa ora 15.30, in conditii de maxima securitate, numerarul disponibil “
. Luminita Felicia Dorondel, Director Agentia Pantelimon.
Adresa : Sos. Pantelimon, nr. 256, sector 2, Bucuresti.
Telefon: 255.63.72, fax: 255.63.68
Nu putem decat sa le dorim succes colegilor nostri de la Agentia Pantelimon si cati mai multi clienti. Judetul Vrancea poate fi identificat in zona de sud-est a Romaniei, la curbura Carpatilor Orientali, reprezentand o veritabila veriga de legatura intre cele trei mari provincii istorice: Moldova, Tara Romaneasca si Transilvania. Dupa suprafata, Vrancea ocupa locul 30 intre judetele tarii, avand o populatie de aproximativ 400.000 de locuitori.In luna ianuarie 2003, Sucursala Focsani a implinit 9 ani de functionare.Incepand cu data de 09.12.2002, Sucursala Focsani are un sediu nou rezultat al reamenajarii celui existent, unde ambientul ofera clientilor bancii si personalului un mediu propice derularii operatiunilor bancare, raspunzand-se astfel cerintelor tuturor clientilor persoane juridice si fizice.
“Noua imagine a sediului sucursalei noastre concureaza sub toate aspectele celelalte sedii ale bancilor existente pe plan local. Acest lucru a fost posibil datorita sprijinului important primit din partea Centralei bancii,” ne-a spus Anca Constantinescu Directorul Sucursalei.Iata ce ne-a declarat unul dintre clientii sucursalei la prima sa vizita in noul sediu: “Este un sediu mic, dar cu perspective mari, o adevarata banca a viitorului”.
Banca Tiriac si Allianz-Tiriac Asigurari au semnat in luna decembrie a anului 2002 un acord de colaborare strategica pentru dezvoltarea unui program de bancassurance. Intelegerea este rezultatul preocuparii comune pentru diversificarea produselor si eficientizarea serviciilor oferite de cei doi parteneri pe piata financiara romaneasca.Va fi oferita intreaga gama de produse de asigurare si produse financiare integrate astfel incat clientii sa beneficieze atat de expertiza Bancii Tiriac in domeniul bancar, precum si de cea a companiei de asigurari Allianz-Tiriac. Gama de produse de asigurare distribuite va cuprinde atat asigurari de viata, cat si non-viata.Intreaga retea de unitati teritoriale a bancii va oferi clientilor servicii financiare integrate printr-o varietate de canale de distributie. Parte integranta a acestui acord o reprezinta inceperea achizitionarii de polite de asigurare de raspundere civila auto obligatorie Allianz-Tiriac direct de la ghiseele Bancii Tiriac. “Vom continua sa extindem produsele de asigurare oferite pentru a ajunge la o gama cat mai diversificata care sa intrunesca cerintele tuturor clientilor nostri. Vom efectua cursuri de pregatire a personalului nostru in domeniul asigurarilor deoarece consideram importanta nu numai cantitatea de servicii, ci si calitatea acestora,” ne-a declarat domnul Catalin Parvu, Vicepresedinte al bancii Lansat anul trecut in luna noiembrie, creditul pentru nevoi personale s-a bucurat de un adevarat succes in randul clientilor sucursalei Buzau care primesc salariul pe card. La finele anului sucursala Buzau a acordat un numar de 424 de credite personale in valoare totala de 8,7 miliarde lei.
“Sunt convins ca datoram acest succes in primul rand campaniei sustinute de promovare a produsului, dar si al seriozitatii si muncii sustinute a personalului nostru desemnat cu vanzarea produsului,” ne-a declarat Aurel Gubandru Directorul Sucursalei.
Incepand cu luna ianuarie oferta Metro Post va prezenta la produsele de folosinta indelungata, pe langa pret, si valoarea ratei pentru achizitionarea produsului prin intermediul creditului oferit de Banca Tiriac. Pentru a atrage si a incuraja clientii Metro sa foloseasca facilitatea de creditare oferita de banca am initiat in luna decembrie o campanie de promovare a creditelor prin direct mail introducand 600.000 de pliante in oferta Metro Post.
Anul trecut a fost extinsa facilitatea de creditare pentru achizitionarea de bunuri de folosinta indelungata oferita in parteneriat cu Flanco si prin reteau magazinelor Mobexpert din Bucuresti. In prezent se afla in lucru extinderea acestui program si la nivelul sucursalelor din tara in orasele unde exista astfel de magazine. De asemenea, vom finaliza un parteneriat si cu Computerland unul dintre retailerii de computere din tara.
O alta noutate o reprezinta dezvoltarea si implementarea unei noi aplicatii electronice care va imbunatati operatiunile din back-office aferente creditelor pentru achizitionarea bunurilor de folosinta indelungata. Aplicatia pilot va fi implementata pentru inceput in Bucuresti.
Campania destinata promovarii si vanzarii produselor adresate segmentului de retail (campanie cunoscuta deja de clientii nostri si nu numai, sub numele de “Banca Popescu”), a generat pana aproape de sfarsitul lunii ianuarie rezultate imbucuratoare: aproape 20.000 de noi Conturi Centrale, peste 2.900 de Credite Personale si 52 de noi Credite Auto acordate. Contul de Economii l-am lasat la urma pentru ca acest produs s-a bucurat si de suportul campaniei “Castigi Oricum!”. La data la care s-a scris acest review erau deschise cu peste 2.000 de Conturi de Economii mai multe decat la 13.11.2002, ziua de incepere a campaniei.Campionii acestei campanii va sunt cunoscuti deja, dar eforturile lor merita inca o data evidentiate: Victoria (1.915 de noi Conturi Centrale), Pitesti (1.811 CC), Brasov (1.538 CC), Buzau (1.116 CC), Lugoj (1.047 CC) Tg. Mures si Botosani umar la umar cu 1.006 noi Conturi Centrale.Oricum, “clubul” celor cu peste 1.000 de noi Conturi Centrale asteapta noi membri si dupa cum se vede, este in curs de infiintare “clubul” sucursalelor cu peste 2.000 de noi Conturi Centrale deschise. Revista IMM-urilor a alcatuit anul trecut un “BAROMETRU INTREPRENORIAL”, conceput sub forma unui chestionar adresat in exclusivitate cititorilor revistei . Pentru numarul din luna decembrie la capitolul “bancile in care intreprinzatorii au incredere” Banca Tiriac s-a clasat pe locul al-III-lea in ceea ce priveste preferintele acestora. Dintre cele 17 banci nominalizate de intreprinzatorii chestionati, cea mai bine clasata banca, prin prisma aprecierii de care se bucura, este BCR-23 %. A doua in acest top este BNR cu 17%. Pe locul al treilea cu un punctaj foarte apropiat de cel obtinut de BNR este Banca Tiriac. Sucursala Braila a sprijinit pregatirea stagiunii 2002-2003 a Teatrului Maria Filotti Teatrul Dramatic Maria Filotti, institutie de cultura reprezentativa pentru Municipiul Braila, a prezentat in stagiunea de toamna doua spectacole de mare audienta: “Camera Albastra” de Arthur Schnitzler si “Drept ca o linie” de Luis Alfaro. “Sprijinirea actului de cultura de catre Banca Tiriac a devenit deja traditie pentru Municipiul Braila. Dupa ce in 2001 Banca Tiriac a oferit Marele Premiu in cadrul Concursului International de Canto Hariclea Darclee, anul trecut am sprijinit Teatrul Dramatic Maria Filotti pentru buna desfasurarea a stagiunii 2002-2003” ne-a declarat Lenuta Rosioru , Director Sucursala Braila.
Banca Tiriac alaturi de Fundatia Casa Copilului si in 2003
Un nou an a inceput si pentru copiii din Poiana Soarelui. Pentru a afla mai multe despre ei va redam cateva din intamplarile de vacanta povestite chiar de ei:
Maria Tifras (12 ani ): ” La Carnaval am fost imbracata in domnisoara, am facut parada modei si am participat la multe jocuri. Am dansat, am mancat prajituri si ne-am simtit minunat”Gabor Lili (11 ani ) : ” Poiana Brasov este un loc minunat. Aici ne-am jucat cu bulgari de zapada am facut poze si am admirat animalele din “Poiana Animalelor” .Stelian Savu (12 ani): “Avea o barba argintie/si-n spate un bradut/Ma uit la el si imi tot zic/ ca este Mos Craciun”.
Oraselul copiilor si cu sprijinul Bancii Tiriac
In luna decembrie a anului 2002 in multe orase din tara s-au organizate orasele ale copiilor.Banca Tiriac a sponsorizat primariile municipiilor Focsani si Buzau pentru organizarea in conditii cat mai bune a unor orasele in care copiii insotiti de parinti sau bunici sa se bucure de sosirea lui Mos Craciun, de Pomul de Iarna, sa intre in lumea minunata a basmelor in spiritul sarbatorilor Craciunului atat de iubit de cei mici si nu numai. Ne face placere sa va prezentam noii colegi, care s-au alaturat echipei bancii in perioada noiembrie- decembrie 2002:
Florentina Tanase a devenit colega noastra din 28 noiembrie 2002, ca administrator credite in Departamentul Credite Persoane Fizice. Florentina are 28 ani si a absolvit Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune din cadrul ASE. Experienta profesionala anterioara include pozitiile de contabil/economist la firmele Christine Valmy Pick-Up si Dumarex Import/Export. O puteti suna la telefonul 021 3025 678.
Oana Maria Radescu s-a alaturat echipei Centralei in 17 decembrie 2002, ca ofiter cecuri in Departamentul Operatiuni. Oana are 23 de ani si a absolvit anul trecut Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori – ASE. Pozitia ocupata anterior angajarii la noi a fost back-office clerk la Finans Securities SA. Raspunde la telefon: 021 3025 752.
Maria Panoiu lucreaza din 1 decembrie in centrala bancii la reception desk. Are 28 de ani si a absolvit ASE – Facultatea de Management. Experienta profesionala anterioara cuprinde posturile de casiera la World Trade Center Bucuresti, secretara si economist la Aviroms Rent a Car. Telefonul ei este 021 3025 600.
In luna decembrie anul trecut a inceput activitatea Agentia Pantelimon, personalul fiind asigurat prin transfer din alte sucursale din Bucuresti.
Luminita Felicia Dorondel, este directorul agentiei. Are 32 de ani si a absolvit in 1993 Facultatea de Management – ASE. Si-a inceput cariera profesionala ca referent la Ministerul Turismului, iar din noiembrie 1994 pana in martie 1999 a lucrat la Bancorex ca administrator cont. Pe aceeasi pozitie a lucrat si in continuare, la Piraeus Bank, iar din decembrie 2000 a fost director adjunct la Sucursala Unirea Splai. Telefonul la care o puteti suna este 021 2556244.
Daniel Laurentiu Badulescu este noul Director al Sucursalei Oradea a Bancii Tiriac.
Laurentiu are 35 de ani si a absolvit ASE – Facultatea de Comert, promotia 1992. De la absolvirea facultatii pana in prezent a lucrat numai in domeniul bancar, ocupand pozitiile de ofiter plati internationale si director operatiuni internationale la BCR Sucursala Oradea, iar din 2001 a fost manager operatiuni la ABN AMRO Bank – Sucursala Oradea. Dupa un stagiu de training in Centrala Bancii, Sucursala Rosetti si Sucursala Timisoara, va incepe efectiv activitatea la Sucursala Oradea.Va rugam sa va alaturati noua pentru a le ura tuturor “Bun venit” si mult succes alaturi de echipa Bancii Tiriac!Ca urmare a organizarii sucursalelor si agentiilor pe regiuni, ne face placere sa va comunicam noile pozitii pe care le ocupa unii directori si manageri de operatiuni din reteaua teritoriala a Bancii:
Regiunea Bucuresti
Director Andreea Ion, Director Operatiuni Gabriel Diamandopol
Regiunea Vest
Director Felician Oana Director Operatiuni Mariana Ursu
Regiunea Nord
Director Valentin Cozlovschi.In perioada mentionata mai sus au avut loc si transferuri interne:- Alina Cerasela Vilceanu si Simona Sandu au trecut din Departamentul Operatiuni in cadrul Departamentului Operatiuni Bancare Persoane Fizice pe pozitiile de administrator credite si, respectiv, ofiter de cont;- Dragos Gabriel Zaharia a trecut din Departamentul Recuperari Creante in Departamentul Audit ca inspector (revizor);- Gelu Gabriel Manole a trecut din SMB in Departamentul Audit, ca inspector (revizor).Modificari ale structurii organizatorice la nivelul Departamentului Operatiuni Bancare Persoane Fizice Centrala.
Lodewijk van der Heijden a fost numit Sef al Departamentului Marketing & Dezvoltare Produse, Lodewijk are 27 de ani si a absolvit Facultatea de Management al Afacerilor din cadrul Erasmus University din Rotterdam, Olanda. El lucreaza in Banca Tiriac din ianuarie 2002, dupa un scurt stagiu de practica pe care l-a efectuat tot in banca incepand cu toamna anului 2001. De la angajare pana in prezent a ocupat pozitia de ofiter produse bancare in Dept. Operatiuni Bancare Persoane Fizice..
Rodica Tatu a fost numita Sef al Departamentului Credite Persoane Fizice.
Rodica are 36 de ani si a absolvit Facultatea de Comert- ASE Bucuresti. Este in echipa Bancii Tiriac din anul 1993, ocupand succesiv pozitiile de administrator cont la SMB, apoi economist si analist credite in Centrala. Din iulie anul trecut, Rodica a preluat practic coordonarea activitatii departamentului, cu rezultate foarte bune.Impreuna cu dvs., le uram mult succes in indeplinirea responsabilitatilor ce le revin in noile pozitii!!!In decembrie 2002 Lacramioara Rusu – Director Sucursala Oradea a decis sa paraseasca echipa Bancii Tiriac. Ii respectam decizia, ii multumim pentru activitatea desfasurata alaturi de noi si ii uram mult succes in continuare! 1. Se iau 12 luni.2. Se spala foarte bine de:-amaraciune-mandrie-invidie-pedanterie-frica-neincredere-nepasaresi toate cate le mai stie fiecare a fi “murdare” 3. Se imparte fiecare luna in 30, 31, 28 sau 29 dezile, dupa caz, astfel ca portiile sa ajunga tot anul.4. Fiecare zi se imparte separat:-o parte munca si liniste-o parte veselie si umor-doua parti intelepciune5. Se mai adauga:-3 linguri optimism-1 lingura toleranta-1 lingura plina-ochi de bun-simt6. Peste compozitie se adauga apoi, din belsug,fara masura, dragoste din adancul inimii, dragoste fara prihana.7. Preparatul gata facut se stropeste cu un buchetel de mica atentie.8. Se serveste oricand, pe tot parcursul zilei cu veselie si cu incredere inepuizabila si nesfarsita in Dumnezeu.Pofta buna! Legea lui ParetoCreata de economistul italian Vilfredo Pareto legea numerelor mari 80 cu 20 ne invata ca dintr-o suta de raspunsuri, 80% vor fi negative si 20% pozitive.Dar acest principiu mai are si o aplicatie in ceea ce priveste eficienta la locul de munca. Conform legii, 80% din efortul si timpul nostru este alocat in rezolvarea a 20% din cele mai importante responsabilitati.De aceea:Intrebati-l pe seful dvs. care sunt prioritatile pentru ca sa rezolvati intai problemele cele mai arzatoare.Intrebati-i pe clientii dvs. ce puteti face pentru ei si concentrati-va eforturile pentru a rezolva acele cerinte pe care ei le pretuiesc mai mult Intrebati-i pe colegii sau subalternii dvs. care ar fi modul in care i-ati putea ajuta sa isi duca la bun sfarsit sarcinile astfel incat sa le oferiti intradevar un sprijin real. BUCURESTI
BACAU
FOCSANI
BUZAU
BRASOV
SATU MARE
BRAILA
SUCEAVA
Totul a inceput cu o provocare, a continuat cu incurajarile primite de la colegele noastre Carmen Popa si Ioana Biro si s-a finalizat in seara Petrecerii de Craciun cu un spectacol care a avut loc in Bucuresti la hotelul Marriott.Ne-am pregatit mai bine: am extins scenariul, am cooptat colegi noi, am distribuit roluri, am luat costume de la studiourilor Buftea, ne-am machiat profesionist si nu in ultimul rand am repetat impreuna cu regizorul nostru Florin Antoniu tot seara tarziu, in sala de mese.Ce a iesit va lasam pe dvs. sa apreciati din poze pe care le-am publicat.