Doua noi sucursale au devenit operationale in Bucuresti. Este vorba despre Sucursala Izvor situata in b-dul Libertatii nr. 20, sector 5 si sucursala Sf. Gheorghe din strada Lipsacani, nr.102, Centrul Nouveau, sector 3.Urmand schimbarile intervenite in cadrul retelei teritoariale Sucursala Doamnei s-a aliniat in procesul de modernizare a activitatii bancare, operand din data de 24.06.2002 intr-un nou sediu.
“In weekend-ul 22-23.06.2002, intreg personalul a participat la mutarea tuturor echipamentelor informatice, a dosarelor si a tot ce a fost necesar, in vederea deschiderii noii Sucursale Izvor care a preluat aproape intreaga activitate a fostei Sucursale Doamnei, astfel incat activitatea zilnica sa nu fie afectata in nici un fel, iar clientii nostri sa fie deserviti ca si pana in prezent cu aceeasi promptitudine.” a declarat doamna Delia Arsenie – directorul Sucursalei Izvor.
Sucursala Sf. Gheorghe este situata la parterul unei cladiri deosebite “o imbinare a tendintentelor arhitectonice clasice cu cele moderne “intr-o zona (km. O) plina de semnificatii pentru bucuresteni si nu numai.
“Preluarea sucursalei Sf.Gheorghe, reprezinta pentru mine o noua provocare “dupa sucursala Victoria – si sunt mandru ca mi s-a oferit aceasta sansa. Am gasit aici un colectiv deosebit ” in cea mai mare parte acesta provine din sucursala Doamnei- si hotarat sa-si uneasca eforturile pentru a face din aceasta sucursala una dintre cele mai bune (profitabile) din reteaua bancii.
In principiu, vom oferi clientilor nostri toate produsele bancare pe care banca le pune la dispozitie si speram sa facem acest lucru cu maximum de responsabilitate si grija fata de acestia. Inchei prin a transmite multumirile noastre sincere tuturor celor ce ne-au fost alaturi cu gandul sau fapta in zilele premergatoare deschiderii sucursalei”ne-a declarat domnul Adrian Niculescu – directorul Sucursalei Sfantu Gheorghe
Banca Tiriac a incheiat la 1 iulie 2002 procesul de implementare a noului sistem informatic centralizat la nivelul tuturor sucursalelor bancii.Solutia universala bancara “Equation DBA” permite procesarea centralizata si on-line a datelor si cuprinde o gama de aplicatii care acopera sub aspectul functionalitatii operatiunile de retail banking: conturi, depozite, facilitati de creditare etc. Pe langa aceste aplicatii sistemul include si modulele “Cashier System” si “Co-sign” asigurandu-se astfel completarea informatizarii retelei de sucursale a bancii, precum si capacitatea de verificare computerizata a semnaturilor. De asemenea sistemul include module pentru operatiuni de schimb valutar / piata de capital, ordine de plata si credite pentru companii. In plus, noua aplicatie pentru analiza profitabilitatii va putea oferi bancii cu acuratete informatii privind performantele si profitabilitatea sucursalelor, departamentelor bancii, diverselor produse, tipuri de conturi etc.
Cum a decurs procesul de implementare inceput cu un an in urma?
GC – Conform graficului stabilit si a presupus desigur schimbari structurale importante la toate nivelele organizatiei. Proiectul a inclus si o modernizare de amploare la nivelul infrastructurii hardware si de comunicatii. Aceste pregatiri au fost absolut necesare dat fiind ca s-a urmarit conectarea on-line in conditii de maxima siguranta si de securitate a datelor pentru toate unitatile teritoriale.
Ce presupune noul sistem in plan informatic?
GC- In plan informatic, noul sistem promoveaza conceptul de arhitectura centralizata care permite utilizarea multiplelor canale de distributie a produselor bancare. Folosind o baza solida de procesare in back-office se pot livra servicii bancare prin multiple canale cum ar fi Electronic Banking (Office2Office), ATM-uri si POS-uri, Internet si Telefonia Mobila, precum si canalul traditional – sucursala sau agentia bancii. Respectand aceasta arhitectura, in premiera pentru piata romaneasca, noul sistem va fi integrat complet cu sistemul de carduri printr-o legatura on-line pana la mijlocul lunii iulie.
Ce presupune interfata on- line intre sistemul de carduri si sistemul informatic central ?
GC – Interfata on-line intre sistemul de carduri si sistemul back-office al bancii permite acum o abordare moderna a accesului la disponibilitatile din contul curent. Cardul de debit devine acum ceea ce el trebuie sa fie, un mijloc alternativ prin care clientul are acces la contul curent, alaturi de mijloacele traditionale oferite prin ghiseele sucursalelor sau agentiilor bancii.Orice plata sau retragere din card este reflectata imediat in contul respectiv la fel ca si o retragere de numerar sau plata facuta la ghiseu. In mod similar, orice cerere de sold efectuata la un ATM al bancii sau POS va reflecta imaginea exacta la acel moment a disponibilului pe contul curent de care este legat cardul respectiv. Implinirea, la 06.07.2002, a 5 ani de de cand sucursala Victoria a devenit operationala constituie pentru colectivul acestei unitati nu numai un moment aniversar, ci si inca un prilej de a-si evalua atat realizarile, cat si neimplinirile acestei perioade. Ca la orice moment de bilant aniversar, se impune, pe baza rezultatelor inregistrate, sa adresam multumiri colectivului care in aceasta perioada a reusit constituirea unei echipe omogene, apta sa realizeze obiectivele stabilite prin strategia globala a bancii si sa-si consolideze in fiecare an pozitia in reteaua bancii.Localizarea sucursalei in Piata Victoriei a reprezentat un avantaj, dar si un test de fiabilitate avand in vedere impactul concurential al zonei, in care functioneaza unitati ale BCR, BRD-Societe Generale, Citibank, Banca Franco-Romana, iar mai recent, West Bank, Libra Bank, Alpha Bank, Eurom Bank. Este o mandrie a colectivului Sucursalei Victoria faptul ca multi clienti ai bancilor amintite s-au hotarat sa lucreze cu Banca Tiriac transferandu-si partial sau integral activitatea la noi. S-a reusit acest lucru in primul rand printr-o mai mare deschidere fata de nevoile clientilor, mai mult interes aratat fata de afacerile si potentialul de dezvoltare a acestora, dar si prin abilitatile profesionale ale salariatilor sucursalei. Nu de putine ori, clientii nostri ne-au declarat ca “profesionalismul si consideratia de care se bucura in relatia cu salariatii bancii nu au regasit-o la alte banci”.Personalul sucursalei gestioneaza peste 22.300 de conturi, din care 10.500 conturi in lei si 11.800 conturi in valuta deschise pentru cei peste 12.800 clienti (11.700 persoane fizice si 1.100 persoane juridice).Sucursala Victoria face parte din grupul celor 6 sucursale ale bancii care deruleaza Programul Phare-EC RO9711 de finantare a investitiilor pentru intreprinderile mici si mijlocii. Preocuparea pentru promovarea produselor noi oferite de banca in ultimii doi ani este concludenta prin faptul ca pana la aceasta data au fost emise peste 4.870 carduri, din care 4.445 in lei si 425 in valuta, iar 31 de societati utilizeaza deja sistemul Office2Office.Sucursala Victoria se claseaza pe locul 3 in topul unitatilor Bancii Tiriac. Realizarile de pana acum arata potentialul colectivului sucursalei, obliga in continuare si creeaza premise pentru perioada urmatoare. Aceasta experienta, precum si capacitatea colectivului de a intelege si actiona pentru perfectionare si modernizare ne dau speranta ca putem mai mult si mai bine.Pentru a completa caracterizarea Sucursalei Victoria, redam mai jos opiniile a doi dintre clientii nostri:
“Colaboram cu Banca Tiriac – Sucursala Victoria din primavara anului 2000. Am fost impresionati placut de la inceput de promptitudinea cu care au fost rezolvate toate problemele noastre. Dezvoltarea firmei noastre a fost impulsionata de sprijinul financiar acordat de banca. Garantiile acordate au intarit credibilitatea noastra pe piata. Trebuie sa multumesc in mod deosebit d-lui Director Adrian Niculescu pentru orchestrarea acestei colaborari, d-lor Cristinel Iacob si Mugurel Chiriazi pentru sprijinul si suportul acordat zilnic.
Uram cu acest prilej intregului personal al Sucursalei Victoria mult succes in activitate pentru a continua sa fie un model in dezvoltarea relatiei Client-Banca”. Rene Rohan,
Director General SC Romanian Distribution Services SRL
“O banca tanara, flexibila, dinamica, o banca facuta in acesti 5 ani de oameni profesionisti, o banca ce ne-a iesit mereu in intampinare, ne-a ajutat sa trecem peste dificultati si sa mergem inainte. Speram sa fie mereu asa!
LA MULTI ANI !” Lucia Gregoire,Director Comercial SC L.G. Metal Industry SRL
In urma cu un an de zile Banca Tiriac deschidea o noua sucursala la Tg. Mures Un colectiv mic dar inimos, intr-un sediu modern si bine plasat, a reusit in scurt timp sa impuna Banca Tiriac pe piata locala, ca o banca moderna, dinamica, preocupata permanent de afacerea clientilor sai. Sucursala s-a facut remarcata in primul rand prin noua filozofie de abordare a clientilor, – conceptul de management relatii cu clientii -, aplicat cu profesionalism, concept care a adus un numar important, si in continua crestere, de afaceri pentru Banca Tiriac. Astazi avem peste 200 societati comerciale cu cont deschis la sucursala Tg-Mures. Un succes deosebit l-a inregistrat serviciul Office2Office – peste 25 de instalari, in conditiile existentei unor produse similare oferite de alte banci.
In fapt, acelasi arsenal de produse si servicii, dar promovat la un nivel superior, a generat migrarea unui segment de clienti strategici de la principalele banci concurente spre Banca Tiriac, cum este si R.A. Aquaserv Tg-Mures, cea mai moderna regie de apa din tara, acum client al bancii noastre. Apreciind buna colaborare cu banca noastra, managerul general al regiei de apa D-l. Otto Daraban, remarca: “ Desi lucram de numai cateva luni cu Banca Tiriac, am reusit sa construim o relatie mai eficienta decat in cei peste 10 ani de colaborare cu fosta noastra banca. In realizarea proiectelor noastre de modernizare, de apropiere de standardele europene, asteptam aparitia unui partener cu o abordare pragmatica ca cea a Bancii Tiriac”
Inca mai sunt multe de facut, pentru consolidarea pozitiei de piata a sucursalei. Avem insa la indemana o bogata oferta de produse moderne, unele in premiera; avem avantajul competitiv asigurat de implementarea noului sistem informatic; avem o echipa unita, capabila de a asigura o crestere sustinuta si a integra noi colegi in dezvoltarea sa. Toate acestea ne fac sa “privim inainte” cu optimism.
Peter Molnar, Director al Sucursalei Bancii Tiriac, Tg. Mures S-a deschis o noua agentie a Bancii Tiriac Incepand cu data de 13.06.2002, Banca Tiriac a deschis o agentie in incinta noului magazin Metro din Ploiesti. Aceasta se adauga sucursalei Bancii Tiriac din orasul Ploiesti care functioneaza inca din 1996. Banca Tiriac a fost prima institutie financiara care a oferit servicii bancare in cadrul retelei Metro Cash&Carry inca de la deschiderea primului magazin in Romania. La sfarsitul anului trecut, Metro Cash&Carry si Banca Tiriac au decis sa continue cooperarea pe baze noi. Astfel, agentiile Bancii Tiriac din cadrul magazinelor Metro au trecut printr-un proces de reamenajare, menit sa faciliteze o abordare directa a clientilor. De asemenea gama produselor si serviciilor bancare oferita a fost largita prin lansarea unor produse noi.
Angela Dumitrescu directoarea Sucursalei Bancii Tiriac din Ploiesti n-a declarat ”Desi a fost greu, deoarece totul s-a facut contra cronometru, am avut totusi marea satisfactie cu ocazia deschiderii Agentiei noastre din cadrul Metro Ploiesti de a oferi clientilor toate operatiunile si produsele cerute”.
Agentia Tg. Neamt si-a incetat activitatea
Din considerente strategice Consiliul de Administratie al Bancii Tiriac a decis incetarea activitatii agentiei Targu Neamt incepand cu data de 01.07.2002.Toti clientii agentiei Targu Neamt au fost informati din timp asupra procedurilor ce trebuiesc urmate si asupra faptului ca aceasta operatiune nu ii angajaza cu costuri. In acelasi timp ei au posibilitatea de a beneficia in continuare de serviciile oferite de sucursala Bancii Tiriac din Piatra Neamt.
Card co-branded pentru toti clientii “Vip” Metro
In luna iunie Banca Tiriac a trimis tuturor clientilor “Vip” Metro un card co-brandend, fara nici un cost suplimentar pentru acestia. Aceasta actiune a fost foarte bine primita, tinand cont de numarul de companii care au promis ca isi vor activa cardul co-branded. Insa numarul actual al cardurilor activate nu este inca cel tintit de banca noastra. Ca acest proiect sa fie unul de succes nu trebuie sa ne resemnam la aceste rezultate ci sa dam curs unei actiuni care sa ii faca pe cei interesati sa isi activeze si sa solicite cardurile.
Noi conditii pentru cardul Metro flat
Incepand cu 11 iulie va avea loc o campanie de direct mailing catre toti clientii Metro (470.000), care va avea ca scop promovarea Creditului Metro (Metro flat), conditiile creditului fiind reinnoite. Pentru atragerea clientilor si pentru promovarea noului produs a fost tiparite pliante, afise si bannere cu un nou design, de asemenea au fost realizate o serie de postere continand exemplu de calcul pentru ratele aferente creditului Metro, un autocolant care se lipeste pe fiecare produs dintre cele care poate fi achizitionat prin credit modificate, precum si un afis format A5 care s-a amplast pe rafturile cu produsele respective. “Aceste actiuni pot fi un succes numai atunci cand toti colegii nostrii si mai ales cei din agentii dau dovada de o atitudine pozitiva si activa pentru a promova, vinde si informa eventualii clienti despre Metro flat” ne-a declarat George Alberts, director
Proiectul “ Noul Website al Bancii Tiriac”, demarat in luna mai a ajuns in faza de testare.
Noul site al bancii va corespunde cerintelor secolului XXI atat din punct de vedere al designului cat si din punct de vedere al continutului, va reflecta noua imagine a bancii si va urmari:
- Consolidarea relatiilor cu actualii clienti ai bancii
- Atragerea de noi clienti (persoane juridice si fizice)
- Informarea partenerilor de afaceri si a bancilor corespondente
- Dinamicitate – datele se vor afla intr-o continua schimbare– orice modificare in oferta de produse si servicii a bancii se va regasi si in paginile website-ului
- Bazat pe conceptul de Baze de Date
– toate informatiile vor fi stocate in baze de date pentru a putea fi usor modificate si completate. - Spre deosebire de vechiul website, noul website va fi gazduit pe serverele bancii. Intretinerea si actualizarea va fi facuta de catre angajatii bancii, pentru acesta fiind folosit intranetul
- Bilingv– Romana si Engleza
Cateva dintre carateristicile noului site al bancii:
Gala Premiilor Uniunii Artistilor Plastici din RomaniaUniunea Artistilor Plastici este o asociatie profesionala care reuneste oameni de arta din domeniile: pictura, sculptura, grafica, arte decorative, design, scenografie, arta religioasa, critica de artasi restaurare. Anul acesta Festivitatea de decernare a Premiilor Uniunii Artistilor Plastici din Romania pentru 2001, a avut loc in seara zilei de 5 iunie a.c. la Clubul Floreasca Evenimentul s-a desfasurat sub inaltul patronaj al Presedintelui Romaniei si a Primului-Ministru al Guvernului Romaniei. In cadrul evenimentului au fost decernate premii pentru pictura, grafica, sculptura, arte textile, scenografie, design etc precum si titlul de “Prieten si Sustinator al Artelor” unor personalitati ale vietii economice si politice din Romania care au incurajat si sprijinit actul artistic. Evenimentul a fost marcat de organizarea unei expozitii a Premiatilor.Manifestarea s-a bucurat de prezenta unui numar impresionant de invitati si a fost mediatizata de principalele posturi de televiziune si radio si de o serie de publicatii de specialitate si cotidiene centrale. Bancii Tiriac care pe parcursul timpului a sustinut constant actul de creatie artistica i-a fost decernat “Titlul de Prieten al Artelor” In cadrul galei de premiere Domnul Anthony van der Heijden a fost invitat sa decerneze pictorului Vasile Tolan “Premiul pentru Pictura”.
Olimpici premiati cu carduri ale Bancii Tiriac la Suceava.
Colegiul National “Stefan cel Mare” institutie de invatamant de prestigiu din Suceava, este recunoscut pentru faptul ca in fiecare an dintre elevii sai olimpici, doi sau trei sunt selectati pentru loturile nationale ale Romaniei care participa la Olimpiadele Internationale de Matematica, Fizica, Chimie, Biologie, Informatica etc. Avand in vedere fondurile reduse de care dispun institutiile de invatamant si educatie din Romania, sucursala Bancii Tiriac din Suceava s-a gandit sa recompenseze opt olimpici de la Colegiul National “Stefan cel Mare” pentru rezultatele deosebite la invatatura obtinute in cursul anului.Modalitatea de premiere a constat in acordarea unui card VISA Electron sau Eurocard/Mastercard emis de Banca Tiriac cu un sold in lei corespunzator unei sume intre 1 milion si 2 milioane de lei.Dintre cei opt copii merituosi Cojocaru Ovidiu si Ciobica Stefan au fost inclusi in loturile care vor reprezenta Romania la Olimpiadele Internationale de Biologie si Informatica.Inmanarea premiilor a constituit un moment special, elevii fiind deosebit de bucurosi si in acelasi timp dovedind o atitudine matura in ceea ce priveste alocarea unei parti din premiu pentru procurarea de materiale care sa ii ajute sa acumuleze noi cunostinte in domeniile de interes.
Zilele Sucevei sponsorizate si de Banca Tiriac
Primaria Municipiului Suceava a organizat in perioada 22-24 iunie a.c. o manifestare de amploare la care au participat locuitorii orasului Suceava. Evenimetul a avut menirea de a crea o atmosfera de sarbatoare prin organizarea de serbari campenesti, targuri, concerte, spectacole de teatru, manifestari artistice si sportive de anvergura etc. Casa de Cultura Suceava, Muzeul de Istorie al Bucovinei, Muzeul de Stiinte ale Naturii si multe alte institutii de cultura si arta au fost gazdele unor manifestari specifice: colocvii, seminarii, expozitii de pictura, fotografie, carte veche, lansari de carte etc. Banner-ul Bancii Tiriac a fost amplasat la intrarea Casei de Cultura unde a avut loc deschiderea oficiala a evenimentului si la Targul Mesterilor Populari.Casa de Cultura a fost gazda mai multor evenimente printre care: lansari de carte, expozitia de caricatura a cunoscutului caricaturist Stefan Popa, etc.In cadrul manifestarii “Zilele Sucevei” a avut loc si premierea elevilor olimpici din scolile generale si liceele din oras. Cu aceasta ocazie a fost mentionata Banca Tiriac care a oferit premii elevilor olimpici de la Colegiul National “Stefan cel Mare”.
Scoala nr. 103 a beneficiat de mobilier oferit de la Banca Tiriac.
Scoala Generala nr. 103 din Bucuresti se afla in imposibilitatea de a cumpara obiecte de mobilier pentru dotarea salilor de curs, singura varianta fiind procurarea acestora pe baza unor sponsorizari. In acest sens a adresat bancii o cerere de sponsorizare pentru obtinerea unor obiecte de mobilier provenite din disponibilizari. Banca Tiriac deovedindu-si preocupare pentru sustinera actului educational a oferit Scolii Generale nr.103 un numar de 91 de obiecte de mobilier si patru calculatoare. Salile de curs dotate prin sprijinul acordat de Banca Tiriac vor fi inscriptionate cu sigla bancii.
In luna august 9 copii din Poiana Soarelui isi serbeaza ziua de nastere.
Apreutesei Marian 01.08.1988, Smid Mahmud Alexandru 0.08.1997, Tuli Rares 0.08.1989, Budui Albert 10.08.1990, Maruntelu Sara 12.08.1997, Stanciu Dalia 14.08.1992, Ivan Danut 18.08.1991, Neblea Raluca 19.08.1987, Bandrabula Iulian 29.08.1990 Adresa: Fundatia Casa Copilului, Complex Educational “Poiana Soarelui” str. Poiana Soarelui nr. 1, cartier Noua, Brasov. De curand s-au deschis doua sucursale noi in Bucuresti: Sucursala Izvor si Sucursala Sf. Gheorghe, colectivele de angajati fiind asigurate prin relocarea Sucursalei Doamnei si a Agentiei Filaret. Doamna Delia Arsenie a preluat conducerea Sucursalei Izvor, alaturi de doamna Ioana Batranu – manager operatiuni, iar conducerea Sucursalei Sf. Gheorghe este asigurata de domnul Adrian Niculescu – fost director al Sucursalei Victoria. In acest context, Sucursala Victoria are un nou director, in persoana domnului Ion Daneci. Conducerea bancii a dorit, in acest mod, sa valorifice experienta vasta pe care dl. Daneci o are in activitatea bancara si mai ales in Banca Tiriac. O alta noutate este desemnarea Sucursalei Rosetti ca sucursala coordonatoare a Agentiilor Traian, Mihai Bravu si Norilor. Sucursala Oradea este condusa ad interim de domnul Dan Achim, pe care probabil l-ati cunoscut cu ocazia vizitelor facute de echipele de control intern. Domnul Constantin Dumitras nu mai ocupa postul de director al Sucursalei Oradea.Ca o dovada a importantei pe care o acorda conducerea bancii activitatii de relationship management, incepand de la 1 iunie a.c. Departamentul Management Clienti din Centrala, coordonat de domnul Dragos Piper, va raporta direct Presedintelui Bancii. Prin urmare, de la aceeasi data domnul Nicolae Surdu va coordona, in calitate de Director al Departamentului Operatiuni Bancare Companii, urmatoarele departamente: Credite Companii, Administrare Risc, Trade Finance si Cash Management.De la data de 1 iulie Departamentului Management Clienti ii revine responsabilitatea de a coordona activitatea de vanzare a produselor bancii destinate atat companiilor, cat si persoanelor fizice. La nivelul sucursalelor, aceasta responsabilitate revine managerilor de relatii cu clientii. Incepand cu aceeasi data au loc si alte modificari importante in structura organizatorica a Centralei:In perioada urmatoare domnul Vicepresedinte Catalin Parvu va fi implicat intens in derularea unui proiect strategic pe care banca noastra il dezvolta impreuna cu Allianz-Tiriac: proiectul Gemini – Banque Assurance. Pe masura ce va evolua derularea acestui proiect, vom fi in masura sa va oferim mai multe informatii. In acest context, coordonarea activitatii Departamentului Operatiuni Bancare Persoane Fizice ii revine domnului George Alberts, obiectivul principal fiind dezvoltarea de noi produse si cresterea volumului de afaceri al bancii. Tinand cont de faptul ca activitatea de carduri front-office este direct legata de cea de back-office, si pentru eficientizarea operatiunilor si a fluxului de informatii si documente, tot de la 1 iulie aceste doua activitati sunt grupate in cadrul Departamentului Operatiuni, sub coordonarea domnului Franky Yi.Departamentul Managementul Proprietatii va trece tot in subordinea Departamentului Operatiuni sub directa coordonare a domnului Franky Yi. Haideti sa le uram impreuna Mult succes in indeplinirea noilor atributii! doamnelor Delia Arsenie si Daniela Meghea, si domnilor Adrian Niculescu, Ion Daneci, Dan Achim, Dragos Piper, Nicolae Surdu, George Alberts, Franky Yi si Catalin Parvu.
Training customer service
Cei care au cea mai mare nevoie de cursuri pentru dezvoltarea abilitatilor sunt, in continuare, colegii nostri din Departamentele de Operatiuni cu Clientii din sucursale/agentii. In dorinta de a pregati un program cat mai util si apropiat nevoilor de dezvoltare a echipei noastre de la front-office, impreuna cu firma Human Invest, am organizat programul de training “Focus on client. Leading added value to service”, care a cuprins pana acum trei serii de curs: Bucuresti – 31 mai – 1 iunie (Sucursala Victoria, SMB si Agentia Norilor), 6 – 7 iunie (Sucursalele Buzau, Galati, Pitesti) si Cluj – 14 – 15 iunie (Sucursalele Cluj, Arad, Oradea, Satu Mare). Mesajul principal pe care am dorit sa il transmitem prin acest curs a fost acela ca fiecare dintre noi poate fi si poate actiona ca un leade, indiferent de pozitia pe care o ocupa. A fi leader nu inseamna neaparat a avea o functie de conducere, ci a avea adepti – managerii au adepti in echipele pe care le conduc, ofiterii de cont ii au ca adepti pe clienti daca au un comportament prin care sa ii atraga. De aceea in grupele de participanti au fost inclusi in premiera ofiteri de cont alaturi de directori/manageri operatiuni ai sucursalelor. Au avut loc mai multe exercitii, filmari, jocuri de rol pe echipe de sucursale, s-a incheiat si un “contract” referitor la criteriile pe care fiecare echipa le-a considerat de succes in relatia cu clientii bancii. Aceste contracte au fost apoi inramate si transmise sucursalelor ca sa le vada zi de zi si sa isi aduca aminte de ceea ce au promis impreuna.De asemenea, fiecare echipa a realizat cate un video-clip intitulat “Banca Tiriac inseamna o servire excelenta a clientilor”, iar sucursala care are cel mai bun video-clip va fi premiata. Va putem spune ca mini-productiile vizionate pana la data redactarii acestui articol sunt foarte bune avand in vedere lipsa de experienta in domeniu a regizorilor si actorilor. Oricum, ceea ce conteaza este ideea promovata de fiecare si implicarea participantilor. Vom continua cu aceste cursuri si pentru alte echipe de sucursale, in aceeasi formula combinata de participanti (ofiteri cont si manageri), alegand pentru fiecare grupa geografica de sucursale cate un oras in care sa organizam cursurile. Feed-back-ul pe care il avem pana acum a fost mai mult decat incurajator, toti cei implicati in program realizand ca este o abordare utila a customer service si atitudinii orientate spre clientela. Pentru ca suntem deschisi oricarei sugestii din partea dumneavoastra, va rugam nu ezitati sa ne sunati sau sa ne trimiteti mail daca aveti idei inedite de organizare sau derulare a unor asemenea programe. Noi colegi in centrala
Oriana Codruta Semenciuc va prelua activitatea doamnei Ioana Biro pe perioada concediului de maternitate si crestere a copilului. Oriana are 25 ani si a absolvit anul acesta Facultatea de Limba si Cultura Romana a Universitatii din Amsterdam. In prezent este studenta a Facultatii de Drept a Universitatii Deschise a Olandei. Cunoaste foarte bine limbile olandeza, engleza, franceza si germana. Anterior angajarii la noi a lucrat la Ministerul Agriculturii ca traducator/translator. O puteti suna cu incredere la numarul de telefon 021 3025 739.
Noi colegi la Metro Ploiesti
Monica Ivan este seful agentiei, are 33 de ani si este economist. Are experienta in domeniul bancar lucrand inca de la terminarea Academiei de Studii Economice, din 1993, la Banca Agricola – economist debutant, la Credit Bank – inspector credite si la CEC Sucursala Campina – inspector credite, sef serviciu operatiuni si din 1998 – director.Mihaela Burca este ofiter cont, are 29 de ani si urmeaza in prezent cursurile la distanta ale Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune din ASE Bucuresti. Experienta profesionala include 5 ani de activitate in cadrul Sucursalei Campina a CEC, ca administrator cont.Maria Codescu si domnul Dan Ardeleanu, asigura activitatea de casierie din cadrul Agentiei, ambii avand experienta in acest domeniu.Ii puteti contacta la numarul de telefon al Agentiei Metro Ploiesti: 0244 197 671.Ploiesti Mihaela Andreea Spinu, ofiter de cont. Andreeea are 32 de ani, a absolvit ASE Bucuresti – Facultatea de Management. De la terminarea studiilor a lucrat ca economist in cadrul SC Dorobantul SA. O puteti suna la telefonul 0244 194 440.Galati Petrica Campeanu – Manager relatii cu clientii. Petrica are 32 de ani si a absolvit in anul 1994 Universitatea “Dunarea de Jos” din Galati, Facultatea Economica si Administrativa. Experienta profesionala cuprinde pozitii in departamentele de marketing, import-export si contabilitate-financiar la Sidex Trading SRL Galati si asistent director contabilitate la Ispat Sidex SA Galati. Telefonul la care il puteti suna este 0236 460 414. LugojCorina Groza. Corina are 35 de ani, a absolvit Facultatea de Tehnologie Chimica a Institutului Politehnic “Traian Vuia” din Timisoara, participand apoi la o serie de cursuri pe teme actuale, cum ar fi: Management in economia de piata, Comportamentul si competenta conducerii s.a. Ultima pozitie ocupata a fost cea de sef birou export la SC Mondial SA Lugoj. Numarul de telefon la care o puteti suna este: 0256 350 493.Va rugam sa va alaturati noua pentru a le ura tuturor Bun venit si mult succes alaturi de echipa Bancii Tiriac!Alti colegi ne parasescIn aceasta luna au decis sa paraseasca echipa bancii: Nina Negoita – }ef Departamentul Operatiuni Bancare Companii/Supraveghere, Mariana Turturea – Analist aplicatii bancare si administrare baze de date in Departamentul Operatiuni/IT, Iulia Dumitrescu – Ofiter plati Departamentul Operatiuni si Laura Stanislav – Ofiter carduri Departamentul Operatiuni. De la 1 iulie a.c. Isabela Iacob – }ef Departamentul Operatiuni Bancare Persoane Fizice/Credite, nu va mai fi colega noastra, urmand sa isi desfasoare activitatea alaturi de alta banca. Le respectam decizia si le dorim mult succes in activitatea viitoare! Sunteti gata sa comunicati eficient?Abilitatea dumneavoastra de a avea influenta asupra proiectelor si a clientilor depinde in primul rand de abilitatea dumneavoastra de a comunica efectiv. Bun inteles, si alti factori contribuie. Dar singurul si cel mai puternic intrument pe care il aveti este puterea de a folosi cuvintele in mod corect si efectiv atunci cand vindeti.Aici va prezentam cateva tehnici ce va pot ajuta la imbunatatirea abititatii dumneavpastra de a comunica:· Cititi mai mult: aflati ce va place sa cititi cel mai mult – ziare, romane, carti informative – si acordati-va in fiecare zi timpul necesar unei lecturi.· Antrenati-va creierul: incepeti prin a completa cuvintele incrucisate din ziarul pe care il cititi zilnic si invitati-va prietenii la un joc de Scrabble in acest week-end.· Invatati zilnic: cumparati un calendar ce contine in fiecare zi un cuvant nou. Daca il folositi corect, veti invata 365 de cuvinte anul acesta. Imaginati-va ce vocabular va veti alcatui in 5 ani de zile.· Nu va sfiiti sa intrebati: cand cineva foloseste un cuvant pe care nu il cunoasteti, intrebati ce inseamna. Imbunatatiti-va vocabularul, imbunatatiti-va viata.(Adaptat din Primul an in vanzari, Tim Connor, Prima Publishing.)Mijloace de reflectiede Elena LicaDaca ti-ai uitat pasiunea si visele, rutina muncii si obiceiurile mintii tale vor face reconectarea cu acestea foarte dificila. Iata cateva cai care te pot ajuta sa spargi rutina iar visele tale sa iasa iar la suprafata.Reflecteaza asupra trecutului. Singur, sau impreuna cu prieteni si sfatuitori de nadejde, din cand in cand fa o verificare a realitatii. Rezerva-ti o ora sau doua si deseneaza-ti “linia vietii”. Incepe cu copilaria, marcheaza punctele de varf si cele mai proaste evenimente – care ti-au adus o mare bucurie dar si cea mai neagra tristete. Aminteste-ti clipele cand erai foarte mandru, nerabdator, puternic si curat. La fel momentele cand te-ai simtit singur si pierdut. Noteaza tranzitiile – perioade in care pentru tine lucrurile s-au schimbat fundamental. Acum, priveste in totalitate. Care ar fi elementele fundamentale? Ce pare sa fie tot timpul prezent in viata ta, indiferent de situatie? Care sunt valorile care conteaza cel mai mult pentru tine atunci cand iti schimbi viata? Esti in general, pe partea pozitiva a lucrurilor, sau sunt multe urcusuri si coborasuri? Crezi ca norocul sau destinul au si ele un rol?Acum, intoarce-te la trecutul recent si pune-ti urmatoarele intrebari: Ce (nu) s-a schimbat la locul de munca, in viata mea? Cum ma simt? Cum ma vad pe mine? Traiesc conform valorilor in care cred? Ma distrez? Valorile in care cred, se potrivesc cu ceea ce fac la birou sau cu ce face compania in care lucrez? Visele mele s-au schimbat? Mai cred inca in viziunea pe care o aveam asupra viitorului?}i pentru a pune toate acestea la un loc, scrie ce vrei pentru a termina fraza “In viata mea eu.. si acum ….”Defineste-ti principiile de viata. Gandeste-te la aspectele importante ale vietii tale ca: familia, relatii, munca, spiritualitate si sanatate fizica. Care sunt valorile esentiale ale fiecaruia din acestea? Intocmeste o lista de 5 sau 6 principii dupa care te ghidezi in viata si gandeste-te daca acestea sunt valori in care crezi cu adevarat sau numai vorbesti despre ele.Largeste-ti orizontul. Scrie o pagina sau doua despre ce ai vrea sa faci cu restul vietii tale. Sau numeroteaza 27 de spatii pe o pagina si scrie toate lucrurile pe care vrei sa faci/ experimentezi inainte de a muri. Nu te opri la 27 si nu lua in seama ce e prioritar sau practic – scrie pur si simplu ce iti vine in minte.Exercitiul acesta e mai greu decat pare, pentru ca natura umana este sa se gandeasca mai mult la ceea ce au de facut – pana maine, saptamana sau luna viitoare. Dar avand un orizont atat de scurt ne putem concentra numai pe ceea ce e urgent si nu pe ceea ce este important. Dar atunci cand gandim din perspectiva largita – ca de ex. ce am putea face inainte de a muri – deschidem o noua gama de posibilitati. La birou, la leaderii care fac acest exercitiu, vedem o tendinta surprinzatoare: cei mai multi nu sunt foarte preocupati de teluri privind cariera si 80% din lista lor nu are nimic de-a face cu serviciul. Dupa ce au terminat acest exercitiu si studiaza ce au scris, acesti oameni vad anumite modele care ii ajuta sa-si cristalizeze visele si aspiratiile.Prevede-ti viitorului. Gandeste-te unde ai fi daca ai citi acest articol dupa 15 ani in care ti-ai trait viata ideala asa cum o doresti. Ce fel de oameni ar fi in jurul tau? Cum ar arata mediul tau inconjurator? Ce ai face in cursul unei zile sau saptaminii tipice? Nu te ingrijora daca creerea unei astfel de lumi nu este fezabila, lasa imaginea sa se dezvolte si plaseaza-te in acest tablou.Scrie despre aceasta viziune, inregistreaza pe banda sau vorbeste despre acest lucru cu un prieten de nadejde. Multe persoane atunci cand fac acest exercitiu au o mare eliberare de energie si se simt mult mai optimisti decat s-au simtit cu un moment mai inainte. Planificarea unui viitor ideal poate fi o cale foarte buna de a te conecta posibilitatilor de a-ti schimba viata.